Piilota

Rauman Lukon asiakastyytyväisyyskysely syksy 2019

Hyvä jääkiekon ystävä

 

Rauman Lukko haluaa tällä kyselyllä kartoittaa asiakkaiden tyytyväisyyttä, tarpeita ja toiveita. Vastaamalla voit vaikuttaa palvelujemme kehittämiseen. Kaikkien vastanneiden kesken arvotaan yksi aitio Lukon kotiotteluun kaudella 2019 - 2020. Vastaa tähän kyselyyn 13.10.2019 mennessä.

 

Mikael Eklöf

Markkinointi- ja tapahtumajohtaja

Rauman Lukko Oy

 

 Arvonta

Mikäli haluat osallistua arvontaan, kirjoita yhteystietosi alapuolelle. Tietoja ei luovuteta kolmannelle osapuolelle eikä niitä käytetä suoramarkkinointiin. Voittajalle ilmoitetaan henkilökohtaisesti. Yhteystiedot hävitetään arvonnan jälkeen.

 VASTAAJAN TAUSTATIEDOT

Valitse vain yksi vaihtoehto ellei kysymyksessä erikseen toisin mainita. Jos mikään vaihtoehdoista ei ole sopiva, jätä kyseinen kohta tyhjäksi.

1. Sukupuoli
2. Ikä
3. Asuinkunta
5. Kuinka usein käyt kauden aikana Lukon kotiotteluissa?
6. Kuinka usein seuraat kauden aikana Lukon kotiotteluita televisiosta?
7. Onko sinulla Telian liigapaketti?
8. Jos sinulla on Telian liigapaketti, niin miten se vaikuttaa siihen, käytkö katsomassa Lukon kotiotteluja?
9. Kenen kanssa useimmiten käyt katsomassa Lukon kotiotteluja? Valitse vain yksi kohta.
10. Missä katsomossa viimeksi seurasit ottelua?

 LUKON VIESTINTÄ JA LIPUT

11. Lukon www-sivut ovat hyvät ja selkeät
12. Olen tyytyväinen Lukon sosiaalisen median (Facebook, Instagram, Twitter) käyttäytymiseen
14. Omistatko kausikortin?
15. Mistä sait lipun otteluun, jonka viimeksi kävit katsomassa?
16. Miten tärkeitä eri mediat ovat, kun seuraat Lukon uutisia ja kuulumisia?
(Käytä arvioinnissa asteikkoa 1 = ei ollenkaan tärkeä, 2 = ei kovin tärkeä, 3 = melko tärkeä ja 4 = erittäin tärkeä.)
1 2 3 4
Sanomalehti
Aikakauslehti (esim. Jääkiekkolehti)
Radio
Televisio
Lukon www-sivut
LS24.fi
Jatkoaika.com
Facebook
Instagram
Twitter
Muu, mikä? (Vastaa alla olevaan kenttään)

 KIVIKYLÄN AREENAN TILAT JA PALVELUT

17. Kun käyt Lukon kotiottelussa, kuinka usein käytät seuraavia palveluja?

(1 = en koskaan, 2 = joskus, 3 = usein, 4 = joka kerta.)

1 2 3 4
Kioskipalvelut
Ravintolapalvelut
Baaripalvelut
Lukko-shop palvelut

19. Kuinka tyytyväinen olet Kivikylän Areenan katsomoon ja ravintoloihin? (Ravintolat: Sandels Saluuna, Penalty Pub, Ylätorin baari ja Aura-lounge)

(1 = erittäin tyytymätön, 2 = melko tyytymätön, 3 = melko tyytyväinen, 4 = erittäin tyytyväinen.)

1 2 3 4
Katsomon istuinten mukavuus
Ravintoloiden viihtyisyys
Ravintoloiden toimivuus
Ravintoloiden valikoima

20. Kuinka tyytyväinen olet kioskeihin, LukkoShoppiin ja pysäköintiin?

(1 = erittäin tyytymätön, 2 = melko tyytymätön, 3 = melko tyytyväinen, 4 = erittäin tyytyväinen.)

1 2 3 4
Kioskituotteiden valikoima
Kioskipalveluiden sujuvuus
LukkoShopin valikoima
LukkoShopin palveluiden sujuvuus
Pysäköinnin ohjaus
Parkkipaikalta poistumisen sujuvuus

21. Kuinka tyytyväinen olet henkilökunnalta saamasi asiakaspalvelun ystävällisyyteen sekä ottelutapahtumaan?

(1 = erittäin tyytymätön, 2 = melko tyytymätön, 3 = melko tyytyväinen, 4 = erittäin tyytyväinen.)

1 2 3 4
Järjestyksenvalvojat
Ravintola- ja kioskihenkilökunta
Lukko-shopin henkilökunta
Juontajat
Pysäköinninvalvojat
Muu henkilökunta
Mediakuutio
Musiikki
Kuulutukset

Lähetä vastauksesi painamalla lopuksi Talleta-painiketta. Rauman Lukko kiittää ajastasi!

Tietojen lähetys

Järjestelmänä Eduix E-lomake 3.1, www.e-lomake.fi