Piilota

Rauman Lukon asiakastyytyväisyyskysely 2015

Hyvä jääkiekon ystävä


Rauman Lukko haluaa tämän asiakaskyselyn avulla kartoittaa asiakkaittensa tyytyväisyyttä, tarpeita ja toiveita. Vastaamalla kyselyyn voit vaikuttaa palvelujemme kehittämiseen ja myös osallistua arvontaan, jossa on mahdollisuus voittaa upea palkinto.

 

Timo Rajala

Toimitusjohtaja

Rauman Lukko

 

 Arvonta

Mikäli haluat osallistua arvontaan, kirjoita yhteystietosi alapuolelle. Tietoja ei luovuteta kolmannelle osapuolelle eikä niitä käytetä suoramarkkinointiin, ellet erikseen anna siihen lupaa. Voittajalle ilmoitetaan henkilökohtaisesti.

Lukon yhteistyökumppani saa ottaa minuun yhteyttä hyvän tarjouksen merkeissä. (Muista antaa yhteystietosi, jos Kyllä)
Yhteystietojani saa käyttää Lukon uutisten kertomiseen ja suoramarkkinointiin

 VASTAAJAN TAUSTATIEDOT

Valitse vain yksi vaihtoehto ellei kysymyksessä erikseen toisin mainita.

1. Sukupuoli
2. Ikä
3. Missä vastasit tähän kyselyyn?
5. Kuinka usein käyt kauden aikana Lukon kotiotteluissa?
6. Kuinka usein seuraat kauden aikana Lukon kotiotteluita televisiosta?
7. Kenen kanssa useimmiten käyt katsomassa Lukon kotiotteluja? Rastita vain yksi kohta.
8. Missä katsomossa viimeksi seurasit ottelua?

 LUKON VIESTINTÄ JA LIPUT

9. Lukon www-sivut ovat hyvät ja selkeät
10. Omistatko kausikortin?
11. Mistä sait lipun otteluun, jonka viimeksi kävit katsomassa?
12. Miten tärkeitä eri mediat ovat, kun seuraat Lukon uutisia ja kuulumisia?
(Käytä arvioinnissa asteikkoa 1 = ei ollenkaan tärkeä, 2 = ei kovin tärkeä, 3 = melko tärkeä ja 4 = erittäin tärkeä.)
1 2 3 4
Sanomalehti
Aikakauslehti (esim. Jääkiekkolehti)
Radio
Televisio
Lukon www-sivut
Kiekkoareena.fi
Jatkoaika.com
Facebook
Instagram
Twitter
Muu, mikä? (Vastatkaa alla olevaan kenttään)

 KIVIKYLÄN AREENAN TILAT JA PALVELUT

13. Kun käyt Lukon kotiottelussa, kuinka usein käytät seuraavia palveluja?
(Käytä arvioinnissa asteikkoa 1 = en koskaan, 2 = joskus, 3 = usein, 4 = joka kerta.)

1 2 3 4
Kioskipalvelut
Ravintolapalvelut
Baaripalvelut
Lukko-shop palvelut

15. Kuinka tyytyväinen olet Kivikylän Areenan katsomoon ja ravintoloihin?
Ravintolat: Kukko Baari ja Grilli (entinen Fox), Penalty Pub ja Ylätorin baari

(1 = erittäin tyytymätön, 2 = melko tyytymätön, 3 = melko tyytyväinen, 4 = erittäin tyytyväinen)

1 2 3 4
Katsomon istuinten mukavuus
Ravintoloiden viihtyisyys
Ravintoloiden toimivuus
Ravintoloiden valikoima
16. Tiesitkö, että voit nopeuttaa palvelua ostamalla etukäteen ruoka- ja juomalipukkeita esimerkiksi Lukon toimistosta tai Foster’s ravintolasta?

17. Kuinka tyytyväinen olet kioskeihin, Lukko fani-shoppiin ja pysäköintiin?
(1 = erittäin tyytymätön, 2 = melko tyytymätön, 3 = melko tyytyväinen, 4 = erittäin tyytyväinen)

1 2 3 4
Kioskituotteiden valikoima
Kioskipalveluiden sujuvuus
Lukko fani-shopin valikoima
Fani-shopin palveluiden sujuvuus
Pysäköinnin ohjaus
Parkkipaikalta poistumisen sujuvuus

18. Kuinka tyytyväinen olet henkilökunnalta saamasi asiakaspalvelun ystävällisyyteen sekä ottelutapahtumaan kokonaisuudessaan?
(1 = erittäin tyytymätön, 2 = melko tyytymätön, 3 = melko tyytyväinen, 4 = erittäin tyytyväinen)

1 2 3 4
Järjestyksenvalvojat
Ravintola- ja kioskihenkilökunta
Lukko-shopin henkilökunta
Pysäköinninvalvojat
Muu henkilökunta
Ottelutapahtuma kokonaisuudessaan
Ottelutapahtuman viimevuotiseen kehitykseen

Rauman Lukko kiittää ajastasi!

Tietojen lähetys

Järjestelmänä Eduix E-lomake 3.1, www.e-lomake.fi