Ilmoittautuminen SataVarmuus -webinaariin 24.3.2021
SataVarmuus-hankkeen, 2. tapahtuma, teema ”Satakuntalaisen huoltovarmuusosaamisen lisääminen ja kehittämistarpeet”
24.3.2021 klo 13:00 – 15:00
Paikka: OnLine-tapahtuma os: HILL: https://hill.webex.com/meet/jmustonen
Ohjelma
....................................................................................................................................................................
13:00 Tapahtuman avaus
Tutkimuspäällikkö Minna Keinänen-Toivola, Satakunnan ammattikorkeakoulu Oy
13:10 Huoltovarmuuskeskuksen puheenvuoro.
Valmiusasiamies Ville Anttila, Huoltovarmuuskeskus
13:30 Meriklusterin toimintavarmuus kriisin aikana ja kuinka tästä eteenpäin?
Hankepäällikkö Heikki Koivisto, SAMK
13:50 Uudet käytännöt, kriisin aikana havaittua ja opittua, kehittämismahdollisuudet;
Yksikön päällikkö, Jani Pelamo, RTK-Palvelu Oy
14:10 Kuinka varautua kriisiin,
Toimitusjohtaja, Jukka Pietilä, Intlog Oy
14:30 Miten yhdessä eteenpäin COVID19 tilanteessa Satakunnassa?
Tapahtuman yhteenveto ja SataVarmuuden seuraavat vaiheet
15:00 OnLine-tapahtuma päättyy
Ilmoittaudu tiistaihin 23.3.2021 mennessä tällä e-lomakkeella.
Lisätietoja tapahtumasta:
Lisätietoja tapahtumista antaa tarvittaessa SAMK/SataVarmuus; projektitutkija Jari Mustonen, puh: 044 7103937.
Tervetuloa satsaamaan Satakunnan huoltovarmuuden kehittämiseen ja parantamiseen vuonna 2021!
Ystävällisin terveisin, Minna Keinänen-Toivola
SataVarmuus-projektipäällikkö